Frågestunden

Här får ni lite svar nuuråååå
Spelar du gitarr?
Hmm, nej, inte så ofta iaf! Spelar ibland på musiklektionenerna, men annars spelar jag inte!

Gillar du att sjunga?
Haha, jaa det gör jag! Är inte så bra på det, men det är ju alltid roligt att gå runt och sjunga lite då och då..
Vad använder du för kamera när du fotar?
Jag använder en Canon 1000D. När jag tar svartvita bilder brukar jag ändra det i kameran. Och när jag redigerar brukar jag använda photoshop elements 8, eller photoscape.
Har du varit full någon gång?
Nej, det har jag inte.
Dricker jag när jag är på fest?
Jaa, jag dricker läsk.
Är jag tillsammans med nån?
Nej det är jag inte.
Gillar jag nån?
Jaa du, de tror jag inte.
Vad vill jag bli när jag blir stor?
Bra fråga! Jag har faktiskt ingen aning. Jag har några stora intressen, fast jag vet inte om jag vill jobba med/inom dom? Jag skulle vilja ha en jobb som är spännande och variationsrikt. Det skulle kännas tråkigt att göra samma sak varje dag. I skolan gillar jag NO ämnerna, men jag vet inte om jag vill bli en läkare eller något liknande. Jag gillar att fotografera väldigt mycket, kan tänka mig att jobba inom det, fast jag vet inte! Som ni ser, är inget bestämt än.

Varför är idol världens bästa program?
Hmm, jag kollar inte på idol, så det var lite svårt att svara på den frågan!
Vad är det pinsammaste/knasigaste ni/du gjort?

Jag har gjort många pinsamma saker... och massa knasiga! Hmm. Kommer inte på några just nu, får skriva ett inlägg om det om jag kommer på några. Fast jag KAN komma på nåt roligt som Anniken gjorde idag! Haha, vi var på väg till bussen, och det regnade och blåste värsta mycket. Vi hade varsit paraply, och sen kom det en liten vindpust så Annikens paraply blåste upp och fastnade i en taggig buske! Haha, hon kunde inte få loss den så hon stog där i regnet och försökte få loss sitt paraply medan några bilar åkte förbi..
Det låter kanske inte så jätte roligt, fast det var det!
Din högsta dröm?
Oj, jag har faktiskt ganska många.... Några har med fotografi att göra, och några med dans att göra, eller att resa runt i världen...
Vad skulle du gör om du träffade t.ex Beyoncé på stan?
Hmm ja duu! Jag är en Beyoncé fan, så jag skulle kanske fråga om jag kunde ta ett kort med henne eller nåt..
Vad har du för hobby?
Har ganska många.. Jag gillar att måla, dansa, fotografera, djur, vara med kompisar.. de vanliga!
Favorit ämne?
NO är nog en av mina favorit ämnen, jag gillar också bild.
Favoritlåt?
Jag har många, kan inte välja just en. Exemple på en kan vara.......
The end where I begin med The Script?
Favoritfilm?
Har också många favoriter.. Kan säga att jag gillar INTE skräckfilmer.

Vilken är den läskigaste filmen du har sätt?
Brukar inte kolla på läskiga filmer, men The Shining är nog en av de läskigaste.
Vad är det dyraste du har någonsin köpt för dina pengar?
Brukar inte köpa så dyra saker... Men har köpt ett par skor för typ 600kr nån gång?
Så! Nu tror jag att jag har svarat på alla frågor.
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0