I'm sorry, but thats just the way i am.

Det känns tråkigt att bara skriva hejhej! eller nåt liknande på början av varje inlägg. Får komma på nåt annat!
Det har varit jättevarmt här i Malmö. Idag har jag varit hos en av mammas kompisar som jobbar med redigeringsprogram, och han installerade ett nytt program på datorn! Känns roligt, jag gillar att redigera mina bilder. Jag tror att den heter photoshop elements eller nåt. Kollade nyss på en film, som hette how to train your dragon. Lite barnsligt kanske, men jag gillar ändå teknade filmer! Den är faktiskt en av mina favoriter, draken är ju för söt!
Ska äta middag snart...
Så ha en mysig kväll!
I am me. I'm sorry, but thats just the way I am.
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0