Mina favorit serier

Nu när jag tänker på det har jag ganska många. Fast jag har en absolut favorit, jag tror ni vet vilken den är? Inte? Jag gör en liten lista...
1. How I Met Your Mother.
Jag tror att jag har sett alla episoder. Helt seriöst. Kan alla namn, alla händelser. Den är verkligen min favorit serier. Det är sällan att jag inte skrattar under en episode!
2. Americas next top model.
Också en av mina favoriter. Bästa biten är nog när de får sina makeovers, gillar också att kolla på när de har sina photoshoots.
3. Scrubs. Kollar inte på det lika mycket, men när de går på tv brukar jag kolla! Får mig alltid att skratta, de är värsta knasiga!
4. Two and a half men.
Kollar inte heller på det så jätteofta, men när jag gör det, får de mig att skratta. Jag märker att jag gillar typ bara serier som får mig att skratta!
Haha!
Jag kollar särkert på några andra serier då och då, men dessa är nog mina favoriter.
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0