Några filmer värda att se

GREASE
Gammal grym klassiker. Man tröttnar nog aldrig på denna filmen. Får dig på riktigt bra humör (Y)

IRONMAN
Mobbas inte okej. Jag tycker den är bra... Och även om den är en liten gnutta löjlig är den spännande.

ROBOTAR
Jag kan garantera ett gott skratt. Den är genial.
NARNIA
Fantastisk film, sytfar mest på den första som kom ut. Sen om ni har tid kan ni alltid se dom andra också.

MY SISTERS KEEPER
Om ni vill ha en film ni kan gråta en skvätt till är nog denna bäst. Jätte fin film, fast väldigt sorglig.

Så om ni har tråkigt eller något idag, har ni några filmer ni kan se på, alla är bra så ni kommer inte bli besvikna. Fast jag tror nog ni har sett dom flesta redan...
//Anniken

Kommentarer
Postat av: kajsa

Narnia är en underbar film tycker jag! :D

2011-10-15 @ 20:58:01
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0