Några saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag gråter VÄLDIGT ofta när jag kolla på film, sorgligt eller lyckligt. Om det är ett lyckligt slut är då är det väldigt troligt att ett par tårar kommer! Kollade på Trassel igår, och då grät jag! Haha. Så jag är väldigt känslig när jag kollar på film.
2. Jag är en liten nattuggla. Är oftast pigg på kvällen/natten, och jag är definitivt inte en morgon person.
3. Jag tycker att havskräftor är jätteläskiga, och är nog anledningen varför jag vågar inte att äta dom! Ja, ni kan föreställa hur jag har det när det är dags för kräftskivan...
4. Några kan kanske tycka att jag är ganska pigg/hyper och fnittrig, men jag kan vara väldigt seriös ibland.
5. Jag kommer ihåg mina drömmar nästan varje natt. Och de är rätt konstiga....
6. Jag är en liten fegis när det kommer till skräckfilmer. Jag tycker det är redan läskigt när man sätter in skivan i DVD spelaren.....
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0