Tillbaka till verkligheten

Efter en resa måste man verkligen hitta tillbaka till vardagen. Höstlovet försvann på 1,2,3. När jag kom hem, kom jag strax på att det är matteprov och norska redovisning på tisdag... Så idag blir det plugg. Pappa ska vara snäll och hjälpa mig med matten och därefter ska jag öva på norskan. Dagen kommer trots detta bli mysig, jag bara vet det. Jag känner mig riktigt glad i dag :D
Men jag förstår inte vitsen med att lägga prov och redovisningar rätt efter lovet. Dom vill ju att vi ska slappna av på loven. Det går knappt att slappna av när man har matteprov och redovisning om några få dagar...

Njut av dagen folk! Det är höst. Solen skiner (men det är moln i vägen så den syns inte ) Ha det bra! :)
/Anniken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0