Ursäkter

Jag vet att vi uppdaterar dåligt och vi kommer med en massa ursäkter hela tiden och sånt (eller jag, hehe). Men uppdateringen får bara bli som den blir. Måste faktiskt ägna tid åt läxor också.

Min dag har varit väldigt okej. Först skoldag som gick ganska fort. Sen åkte jag och min kompis och sprang 1500m för att öva till testet vi har på fredag. Det gick helt okej. Men sen kommer jag på att jag ändå ska till tandläkaren den timman. Så nödvändigt var det, men det är alltid bra med träning.

Nu ska jag se på min nya favoritserie, Pretty little liars. Älskar det! Alla borde titta.
//Anniken


Kommentarer
Postat av: Sara:D

Elsker pretty little liars!<3

2011-10-21 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0