Våran bloggdesign

Som ni säkert har sett, så har jag gjort en ny header. Jag blev så sprillans glad när Madde skaffade Photoscape på sin dator, grymt saknat. Jag passade på och gjorde en header. Blev ganska nöjd. Vad tycker ni om den? SKa ändra lite fler detaljer på bloggen efter hand. Typ ramen runt bloggen ska jag se om jag lyckas byta färg på.


Förresten är det ett litet problem med deginen. När man ser bloggen i Internet Explorer ser bloggen helt skev ut. Jätte ful. Därför tycker jag alla ska använda Google Chrome (min favorit), Safari eller Mozilla Firefox :D

fult vaaa??
Såhär ska det se ut:

//Anniken

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

ha en toppen lördag :D

kram!

2011-10-22 @ 16:38:48
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0