Åker på shopping

Sov till kl 11 i dag. Hur skönt som helst! Har inte sovit så länge sen skolan började. Har typ vaknat innan nio varje dag, av någon anledning. Så det var riktigt skönt att sova ut i dag.
Jag har redan varit inne en jätte kort tur i stan. Där fick jag äntligen rätt storlek på min finfina ring♥
Snart ska jag träffa en kompis, vi ska åka in till Sandvika center. Där ska vi köpa present till en kompis och kanske shoppa lite. Jag hoppas på att hitta en parfym. Man måste ju använda sina konfirmationspengar ;)
Min dag blir med andra ord toppen! Hoppas ni också får en toppen dag!
//Anniken

sommarkänsla idag!

Kommentarer
Postat av: Jullz

SÖT bild!!

2011-09-24 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0