blogg app

( förlåt att jag inte uppdaterat i dag och väldigt dåligt igår)


Jag är glad! Gissa varför! Jo, för att blogg.se har fått en app! Då kan jag blogga en massa från min Ipod! Wiiihiii. Det innebär bättre uppdatering och så får ni hänga med lite mer i vardagen, så kan jag ta bilder hela tiden och så :D Ska försöka blogga därifrån så ofta jag kan och orkar.
Ska försöka göra ett inlägg sen om jag inte somnar framför datorn. Är otroligt trött och vill helst sova nu. Men jag vill se resultaterna av Idol osv.
Imorgon är det orienteringsdag! Jag ogillar orientering... Jaja det får gå som det går.
//Anniken

somnar vilken sekund som helst!!! Tur att jag kan sova till kl åtta imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nea

Bra Ankan! :D

2011-09-28 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0