Dagens polare-Nea!

Idag är dagens polare Nea! Jag har också känt henne i ett och ett halvt år nu... och jag vet att jag skriver det här väldigt ofta, men det känns verkligen som jag har känt henne mycket längre än det!
Linnea är en jättehärlig tjej. Hon är jätteduktig på att rida, yoga och i skolan! Hon är också väldigt lätt att prata med, när man träffar henne för första gången. Jag skulle nog beskriva henne som en väldigt snäll person, en som alltid ser till att alla är med, att ingen är utanför. Jag älskar hennes hår, vi brukar reta henne genom att kalla henne blond, men hon är väldigt smart. Jag gillar att plugga, åka till våra yoga lektioner, eller att helt enkelt spendera tid med henne. Man känner att man kan dela alla åsikter, och säga vad man tycker när man snackar med henne, som är skönt. Hon har en väldigt mysig och glad personlighet, som jag gillar. Hon är också rätt vig! Linnea är en jättemysig tjej, så jag är väldigt glad att jag känner henne!
//Julle

Kommentarer
Postat av: Nea

Julle du e för söt! Älskar dig!<3

2011-09-18 @ 20:52:43
Postat av: Jullz

:D <3<3

2011-09-19 @ 09:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0