Dagens polare- Sanna

Idag är dagens polare sanna! Vart ska jag börja...Hon är en sprallig, galen, knasig tjej!! Som är jätte roligt, hon får mig alltid att skratta när jag behöver det. Vi tänker ganska lika, och har ofta samma åsikter. Hon är grymt duktig på att måla, hennes bilder är både unika och sket koola! Hon är oftast glad och har mycket energi, som passar med min personlighet. Det kändes som vi blev kompisar väldigt snabbt, som var jättemysigt. Hon är den som får alla att skratta, och lyser upp rummet när hon kommer. Hon har också jättefint lockigt hår...som passar hennes personlighet, eller hon kan beskrivas som lite knasig! När det är tyst vid bordet i bamba, är hon den personen som börjar prata. Hon är själv ganska unik, eftersom hon är kittlig på ryggen! Det är ganska roligt att gå och peta henne då och då... ;)
//Julle

Kommentarer
Postat av: sanna

Hahaha naaw du e föör gullig julle!! :D <3

förlåt att jag inte komenterat försssen nuee...

Luuve u!<3

2011-09-26 @ 15:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0