Dagens polare-Vikkis pikkis vikkan!

Idag är dagens polare lilla Vikkis! Eller jag ska inte säga lilla, hon är ju längre än mig! Men aa, hmm. Jag har känt Vikkan i ungefär ett och ett halvt år nu, fast det känns också att jag har känt henne längre än det! Det kändes som vi var lite blyga när vi började prata med varandra, fast nu är det långt ifrån det! Vikkan är helt enkelt min knasiga lilla skåpskompis med väskor och paraplyn som lukar vaniljsocker! (lång historia). Men aa, hon är jätte duktig på att måla, dansa och med djur! Vikkis är en riktig djurvän. Det är också coolt att hon kan franska. Hon har också alltid små söta kläder på sig! Jag gillar verkligen hennes klädstil. Hon är också en riktigt söt tjej! Hon kan vara både knasig och seriös. Man känner att man kan gå till henne och prata om man behöver det. Man känner att man kan lita på henne. Jag är glad att jag känner henne!
Kram på dig!
//Julle

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Naaw vad söt du är!! <3 <3 Love you min knasiga skåpkompis!!

2011-09-13 @ 09:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0