Dagens polare-Murre purre kalkon fnurre

Så nu ska jag berätta lite om min polare Maria....Vart ska jag börja? Jag har känt henne i ett och ett halvt år nu ungefär.. Men det känns som jag har känt henne jättelänge! Hon har en liten solstråle, och har en knasig personlighet, lite som jag! Jag skrattar alltid när jag är med Maria..Vi har samma dålig humor, så går ofta och fnissar. Men hon kan också vara den man kan prata med, man känner att man kan lita på henne. Vi brukar baka (fast det brukar inte gå så bra), dansa, måla (som hon är väldigt duktigt på) eller helt enkelt bara vara med varandra! Vi går också i dans tillsammans, som är jättemysigt! Just det, vi brukar också fota tillsammans! Hon är en såndär kompis som man hittar inte så ofta... så om ni känner Maria, har ni en vänskap som ni vill inte tappa, så håll i den!
Maria Murre Marre Bou Orpa Rinaldo, I like you!!!!
True story
//Julle

Kommentarer
Postat av: murre!

julle bulle fnurre snurre burre Dürr!!haha, love u <3



orpaaaa

2011-09-10 @ 22:57:13
Postat av: Vikkan

Orpa!! XD

2011-09-11 @ 11:19:40
Postat av: KNASBOLLARNA

MMMMMMMMMARRRAAABOOOOUUU IS AWESOMEEEE EXCUSE ME? I AWESOME!! (VIKKAN)

2011-09-11 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0