This ones for you and me, living out our dreams

Så! Nu har jag rensat klart. Jag har suttit och rensat genom alla mina bilder. Och den var ganska många......Men nu är jag klar! Skönt. Shit va dagen har gått snabbt idag. Det är kanske bara jag som tycker det... Vad har jag gjort? Först hade några kompisar som kom hem till oss och jag var ute och fotade dom i men trädgård.. De ville ha lite bilder på familjen och så :) sen har jag och Amanda (brors flickvän) bakat lite muffins... Dom blev rätt bra faktist! Det brukar inte gå så bra när jag bakar muffins.. särskilt när jag bakar med nån kompis! (host, host vikkan, murre! hihihi) Vi får ett gott skratt iaf :D aja, nu ska jag ladda upp lite bilder!
Ha en trevlig kväll!
//Julle

Kommentarer
Postat av: vanja

fint foto!:D<3

2011-09-03 @ 20:07:43
URL: http://solvanjaalice.blogg.se/
Postat av: Jullz

Tackar tackar! :)

2011-09-03 @ 20:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0