Vi är inte alltid så bra att uppdatera

Kan inte säga något annat än förlåt. Har inte haft tid och kommer kanske inte ha så mycket extra tid framåt.
I morgon är det skola, sen eftelängtat höstlov!♥ Skönt! Kommer bli grymt att åka till Berlin med klassen. Är såhääär taggad! Men jag är lite irriterad över att jag inte kommer hinna åka till Göteborg :( Det minns jag förra höstlovet. Då jag åkte och hälsa på klassen. Det var verkligen jätte skönt att träffa alla då, eftersom jag nyss hade flyttat och inte var van att vara borta från folk så länge.
Därför är jag lite sur på mig själv nu när jag inte ska åka. Saknar Göteborg, saknar mina bästa vänner.




Fattar ni hur mycket jag saknar detta eller!! Mitt hem. Mitt fina hus.
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Sara:D

Oi, det var rart å se det gamle huset deres igjen!

Det er sykt fint!!

Og det er det huset dere bor i nå også:DD

2011-10-11 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0