Bloody sunday

HEJ PÅ ER!

Jag nästan hatar söndagar... Det är typ den dagen var förbereder sig psykiskt och fysiskt till skolan början. Man är värsta depp eftersom det är sista dagen på helgen som har gått alldelles för fort och man gör en massa läxor man inte hann med förra veckan. Söndagen borde typ inte räknas som helg!
Igår var jag på fest, men allt blev typ misslyckat. Ambulans kom och det slutade med att alla blev utkastade. Lång historia...
Om ni ville veta något bra så kan jag säga att jag kommer till Göteborg nästa helg. Wiiiiiiii! Kommer bli härligt. Tror kanske att Julia kommer dit också så det blir perfekt!
Nu blir det fullrullekanelbulle med läxor. Lika bra att få det överstökat.
Så nu vet ni att jag lever, tack och hejdå!
Min näsa växer i ryck och napp
/Anniken

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej, kan inte du lägga ut en bild på din balklänning? Kram :-)

2012-01-15 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0