Next to you.

Ikväll ska jag och Julia snacka ihop oss lite om när nästa Göteborgs-resan arrangeras. I like really need to go to Gothenburg right now! Dessutom ehm... Ja egentligen bara därför. För att möta alla.
Jag får besök från Göteborg på fredag faktiskt. Det blir jättekul. Maria och Nicolina kommer och hälsar på. Grymt.
Här är bara några av alla jag hoppas på att möta i Göteborg (bild lånad av Julia)

Något annat jag behöver just nu, är att se Eric Saade. Jag kom på att det nästan var ett helt halvt år sedan!!! Men måste vänta ca tre månader till... Suger verkligen. Men jag antar att jag överlever...

This is like my needs right now.
/Anniken


Kommentarer
Postat av: Maliin^^,

hejhej! fin blogg:)

Skulle vara jättesnällt om du kunde börja följa min blogg på bloglovin:) Kommentera bara i min blogg att du följer mig och vilken följade du blev (tex, 17:de följaren) Jag kommer då direkt börja följa din med! :D

Kram!:)

2012-01-02 @ 18:01:20
URL: http://maliinmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0